Pozostań z klientami w kontakcie

Zbieranie opinii oprócz zwiększenia wiarygodności Twojego sklepu czy poprawy widoczności w wyszukiwarce pozwoli Ci także zostać z klientami w kontakcie. Dzięki modułowi odpowiedzi możesz podziękować za opinię, a w przypadku negatywnej oceny wyjaśnić nieporozumienie.
grafika moderacji opinii
grafika modułu moderacji opinii

Moderacja

Zebrane opinie możesz moderować ręcznie lub zdecydować się na jeden ze scenariuszy automatycznych. Do wyboru masz publikację wszystkich opinii od razu lub automatyczną moderację opinii, które spełnią określone warunki, np. mają średnią 4.0. Pozostałe opinie możesz opublikować po ustosunkowaniu się do nich z pomocą modułu odpowiedzi.

Gerwazy

Gerwazy jest naszym pomocnikiem, który posługuje się zaawansowanymi algorytmami do zrozumienia sensu opinii. Ma on za zadanie zaalarmować Cię o ocenach “pozytywnie fałszywych” czyli takich, które np. mają średnią 5.0, ale ich treść sugeruje, że klient nie był zadowolony. Gerwazy analizuje wszystkie opinie, które przechodzą przez automatyczną moderację.
grafika gerwazego ai do analizy opinii
grafika modułu odpowiedzi na opinię

Rozmowa z klientem

Wiemy, że pomimo Twoich najszczerszych chęci, czasami klient może nie być zadowolony i wystawić negatywną opinię. Często wystarczy wyjaśnić nieporozumienie, dlatego za pomocą modułu odpowiedzi, możesz odpowiedzieć na opinię bezpośrednio na skrzynkę pocztową klienta i zażegnać konflikt. Kto wie? Może po wyjaśnieniu sytuacji poleci Cię on wśród znajomych?

Odpowiedzi do opinii

Moduł odpowiedzi, które, zostaną wyświetlone pod komentarzem kupującego, możesz wykorzystać w dwóch sytuacjach. Pierwsza z nich to podziękowanie klientowi za opinię. Druga to odpowiedź na negatywną opinię, dzięki czemu pokażesz klientom, co zostało zmienione lub dlaczego opinia jest niesprawiedliwa :).

grafika modułu odpowiedzi na opinię

Poznaj funkcje dostępne w ramach modułu Prezentowanie opinii

grafika prezentowania opinii