Z raportu możesz dowiedzieć się sporo nt. preferencji i opinii konsumentów oraz zgłębić temat ekologii w e-commerce czy śladu węglowego i tego, jak na te kwestie patrzą kupujący. Raport odpowiada m.in. na takie pytania jak:
- Jak często otrzymujemy uszkodzone produkty i jakie są tego główne przyczyny według ankietowanych?
- Czy Polacy doceniają firmy, które dbają o ekologię i wykorzystują ekologiczne opakowania oraz wypełnienia?
- Które rodzaje zabezpieczeń konsumenci uważają za najskuteczniej chroniące produkty podczas transportu?
- Czy estetyka przesyłki ma znaczenie dla klientów sklepów internetowych?
- Jak wypadają rozwiązania plastikowe w zestawieniu z ich papierowymi odpowiednikami i czy faktycznie plastik jest najmniej ekologicznym materiałem?
- Ile konsumenci wiedzą o śladzie węglowym? Czy wiedza na temat jego wielkości miałaby wpływ na ich decyzje zakupowe?
Zachęcamy do zapoznania się z raportem 🙂