Na podstawie współpracy z kilkuset klientami wyodrębniliśmy kluczowe obszary dla skuteczności zbierania opinii. Zadbanie o nie pozwoli Ci zdobyć nawet do 32% opinii ze wszystkich wysłanych próśb! Jeśli masz ochotę pobić ten rekord, odezwij się do nas, przeprowadzimy audyt Twojej kampanii i pomożemy Ci spersonalizować aplikację 🙂
Edycja wiadomości e-mail
Klienci dokonują zakupów w wielu sklepach, dlatego tak ważna jest identyfikacja wizualna. GetReview pozwala Ci wgrać własne logo lub grafikę do prośby o opinię, edytować jej tytuł, nagłówek i treść. Możesz także zmienić podpis i nadawcę takiej wiadomości, dzięki czemu klient będzie wiedział, że prośba pochodzi od Ciebie, a nie z agregatora opinii.
Idealny czas wysyłki wiadomości
Kiedy wysłać prośbę o opinię? Najlepiej w momencie dostarczenia przesyłki. Aby Ci to umożliwić, aplikacja GetReview liczy czas do wysłania prośby o opinię od momentu zmiany statusu zamówienia na zrealizowane/wysłane w sklepie. W zależności od swoich przewoźników czas ten możesz skrócić lub wydłużyć.
Przypomnienie o wystawieniu opinii
Nawet 30% opinii wystawianych jest po drugiej prośbie o opinie, dlatego GetReview umożliwia wysłanie jednego przypomnienia. Kolejne wiadomości mogą zirytować klienta, a ich skuteczność jest bardzo niska. Ponowna prośba o opinię powinna mieć inny tytuł niż pierwsza, dlatego masz możliwość edycji również tej wiadomości. Możesz także zdecydować, po ilu dniach wyślemy przypomnienie. Jeśli jednak z jakichś powodów nie chcesz ponownie prosić swoich klientów o opinię, możesz wyłączyć przypomnienie
Własne pytania w formularzu
To Ty jesteś specjalistą od swojego asortymentu. Dlatego możesz skorzystać ze standardowego formularza oceny sklepu lub edytować go i spytać o cechy produktów, które sprzedajesz w swoim sklepie. Możesz edytować ilość pytań, ich skalę w przypadku pytań zamkniętych lub opis w pytaniach otwartych. Kto wie, może dzięki odpowiedziom klientów zwrócisz uwagę na cechy, które zazwyczaj pomijasz?
Konkurs opinii
GetReview umożliwia Ci także zorganizowanie konkursu opinii. To Ty ustalasz jego reguły i decydujesz, kto wygra. To świetny sposób, żeby zmotywować klientów do oryginalnych opinii, czy przesyłania zdjęć, które możesz później wykorzystać w reklamach! Jeśli uznasz, że zdjęcia to za mało, możesz przeprowadzić konkurs z wideo recenzjami :).
Poznaj funkcje dostępne w ramach modułu Moderacja Opinii