Jak skutecznie zbierać opinie?

Na podstawie współpracy z kilkuset klientami wyodrębniliśmy kluczowe obszary dla skuteczności zbierania opinii. Zadbanie o nie pozwoli Ci zdobyć nawet do 32% opinii ze wszystkich wysłanych próśb! Jeśli masz ochotę pobić ten rekord, odezwij się do nas, przeprowadzimy audyt Twojej kampanii i pomożemy Ci spersonalizować aplikację 🙂
grafika zbierania opinii
grafika edycji prośby o opinię

Edycja wiadomości e-mail

Klienci dokonują zakupów w wielu sklepach, dlatego tak ważna jest identyfikacja wizualna. GetReview pozwala Ci wgrać własne logo lub grafikę do prośby o opinię, edytować jej tytuł, nagłówek i treść. Możesz także zmienić podpis i nadawcę takiej wiadomości, dzięki czemu klient będzie wiedział, że prośba pochodzi od Ciebie, a nie z agregatora opinii.

Idealny czas wysyłki wiadomości

Kiedy wysłać prośbę o opinię? Najlepiej w momencie dostarczenia przesyłki. Aby Ci to umożliwić, aplikacja GetReview liczy czas do wysłania prośby o opinię od momentu zmiany statusu zamówienia na zrealizowane/wysłane w sklepie. W zależności od swoich przewoźników czas ten możesz skrócić lub wydłużyć.
grafika timingu prośby o opinię
grafika drugiej prośby o opinię

Przypomnienie o wystawieniu opinii

Nawet 30% opinii wystawianych jest po drugiej prośbie o opinie, dlatego GetReview umożliwia wysłanie jednego przypomnienia. Kolejne wiadomości mogą zirytować klienta, a ich skuteczność jest bardzo niska. Ponowna prośba o opinię powinna mieć inny tytuł niż pierwsza, dlatego masz możliwość edycji również tej wiadomości. Możesz także zdecydować, po ilu dniach wyślemy przypomnienie. Jeśli jednak z jakichś powodów nie chcesz ponownie prosić swoich klientów o opinię, możesz wyłączyć przypomnienie

Własne pytania w formularzu

To Ty jesteś specjalistą od swojego asortymentu. Dlatego możesz skorzystać ze standardowego formularza oceny sklepu lub edytować go i spytać o cechy produktów, które sprzedajesz w swoim sklepie. Możesz edytować ilość pytań, ich skalę w przypadku pytań zamkniętych lub  opis w pytaniach otwartych. Kto wie, może dzięki odpowiedziom klientów zwrócisz uwagę na cechy, które zazwyczaj pomijasz?
grafika edycji formularza oceny sklepu
grafika konkursu opinii

Konkurs opinii

GetReview umożliwia Ci także zorganizowanie konkursu opinii. To Ty ustalasz jego reguły i decydujesz, kto wygra. To świetny sposób, żeby zmotywować klientów do oryginalnych opinii, czy przesyłania zdjęć, które możesz później wykorzystać w reklamach! Jeśli uznasz, że zdjęcia to za mało, możesz przeprowadzić konkurs z wideo recenzjami :).

Poznaj funkcje dostępne w ramach modułu Moderacja Opinii

grafika moderacji opinii